Myggvalla Cup 2024
Bureå Idrottsförening
P-12 FB

Träning myggvalla v 21(nya dagar och tider)
2022-05-17 17:31

Hej. Om vi får ok från kansliet så kommer vi börja träna på myggvalla från och med nästa vecka. Nya dagar och tid. Vi tränar 18:30-19:45 tisdagar och torsdagar. Nästa vecka blir det bara träning tisdag då vi har match torsdag.

Info träning m.m.
2022-04-19 19:49

Hej. Vi tränar måndag och onsdag 17:30-18:30 som grund nu när vi är på tallbacka. Ev kan någon förändring bli beroende på hur det funkar för oss tränare. Kolla info och kalender.

Första seriematch är lördag 14 maj klockan 11:00 borta mot Burträsk. Spelschemat kommer in i kalendern så snart det är klart.

Lördag 11 juni myggvalla cup och föräldrar i laget kommer få arbetsuppgifter under denna dag. Info om det kommer dock mkt närmare cup dagen.

Vill någon engagera sig i laget? Tränare? Lagledare? Eller hitta på nåt annat gruppstärkande med barnen?. Hör av er. Dörren är alltid öppen.

2022-03-22 18:46

Hej. Tänkte inleda med lite info. Hoppas nu att all laddat hem den ny appen så ni får info.

Träningsmässigt fortsätter vi de tider och dagar som finns fram tills dess att vi kan börja träna här i Bureå. Planen är framme så det är inte så långt bort.

Pojkar 12 söker/vill/ska ha en lagledare bland er föräldrar. Detta för att tränare ska kunna fokusera på träning/match och avlastas nedanstående uppgifter. Lagledarens uppgifter är:

- lägga ut viss info på lagets sida.

- göra fikalistor och andra listor i samband med till exempel bemanning fotbollsgolf.

- välkomna motståndare till match med sms eller mail. Kan göras direkt spelscheman är satt. Ni får mer info sen hur ni gör.

- kolla att ungdomsdomare kommer till match genom att kontakta dem (sms) någon dag innan. Ni får mer info sen hur ni gör.

- delta i planeringen av verksamheten tillsammans med tränare. (Valfritt)

Intresse meddelas Stefan på 0730629620.