Hej. P10:s föräldrar har tillsammans med F10:s föräldrar ansvar för sekretariat/infotält under myggvalla cup. Det ska bemannas med 2 personer med västar för matchvärd under hela dagen. Vi ska där ha :
- spelscheman och spelordning
- domarlistor
- materialväska och lånevästar
- sjukvårdsväska
- medaljer till prisutdelningen
Vi ska:
- hälsa lag välkomna och pricka av att de kommit -
- kolla att domare är på plats och serva med det de behöver samt se till att de får mat.
- dela ut medaljer till färdigspelade lag.
Efter ska det städas och troligtvis tar det inte så lång tid. Städpasset är från 16:00 och där har vi tre namn.
Fredagen före ställer vi i ordning och det sköter tränarna i p10 om.
Ahmeds mamma bakar två långpannekakor till cupen.
ALLA spelare ska bidra med två lotterivinster. Dessa ska lämnas in vid tillfälle innan cupen. Återkommer om när. Bra priser är ätbara priser som chips/godis.
Så här bemannar p10. Byt mellan er om det inte funkar eller plocka in ersättare.
08:00-10:00 Nils-Johan
10:00-12:00 Neo, Ahmed
12:00-14:00 Hampus
14:00-16:00 Kasper
16:00- Jacob P, Senai, Yassin